src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Fredag:)

Känns så underbart att det är fredag, kl 10.15 så har jag redovisning sedan är alla kurser gällande språk, läs-och skriv klara! Är ganska trött på allt som har med det att göra. I helgen ska jag bara koppla av och inte tänka på något som har med skola att göra. Idag när jag slutat ska jag hem och städa klart lägenheten, röjde ordentligt här igår och nu ser man att det är en lägenhet igen, när mina västa pluggperioder är så ser min läghet ut som en ett laos. Sedan i eftermiddag så ska jag hem till Nina och Robert och bli bjuden på mat och sedan blir det bio vid 18.00.

I morgon kommer familjen hit och ska fira mig, lite sent men det är så vi får göra när de jobbar och jag har skola!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0