src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Födelsedagen

Igår var det som jag skrev igår min födelsedag, så nu har jag varit 22 år i ungefär 20 timmar. Känns precis som förut. Tycker det är så svårt att svara på hur det känns när folk frågar?Igår så var jag i skolan och pluggade mellan 10.00 och 15.00 och fick en hel del gjort, har lite kvar på visionen och endel kvar på elevtexten som jag inte vet hur jag ska klara? Den delen är så himla svår:/ Ska gå till skolan snart och sätta mig och göra klart lite och finslipa det andra som är klart. Siktar på att det ska bli klart till i morgon kväll. Igår eftermiddag var jag och fika med Mariah, Andreas, Johanna och Karin, det var riktigt trevlig och jag fick fina tulpaner, chokladask och en kokbok för studenter:) Tack så himla mycket, det var supertrevligt! Pratade med Nina igår också och jag fick i födelsedagspresent att hon och Robert ska laga mat till mig på fredag och bjuda mig på bio!

Nu ska jag snart bege mig till skolan! Ha en bra dag!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0