src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Anka, Anka, Massor Av Ankor!

Idag har jag varit i skolan och haft möte med examensceremoni gruppen, sedan gick jag och Mariah en långpromenad, det blev en timma och 20 minuter. Tanken var att vi skulle gå upp på billingehus men eftersom skövde har så dålig snöröjning så var det ingen bra idé, det gick knappt att gå. Så vi tog en annan väg och det gick lika bra! På vägen hem fick jag se massor av ankor, de var jätte många!



Idag har det gått bra med cambridge, men det är kontigt att man ser allt gått som finns både på tv, dator, tidningar, lastbilar (tro det eller ej, en punchrulle). Neeee, jag ska klara detta, tänker inte vika mig:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0