src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Vitt, Vitt, Vitt...

Det är vitt överallt och det snöar lite fortfarande men absolut inte leka mycket som förut. Har blivit erbjuden att komma hem till Nina i kväll och titta på melodifestivalen, men jag tacka för ovanlighetens skull nej att gå bort. Jag känner att jag inte vill ge mig ut i snön idag, har redan varit det och det var nog svårt att komma fram bland all snö. Sen har jag inga bra vinterskor som passar till så här mycket snö. Jag har ett par stövlar men de är tunna och blir kalla direkt, men så är det när man inte har mycket pengar och kan köpa något ordentligt till fötterna. Häll på att förfrysa kinderna när jag var ute med, det är iskallt och blåser, men skulle behöva en rånarluva för att känna sig varm om ansiktet:) Nee jag ska sitta hemma och mysa i kväll och titta både på OS och Melodifestivalen för mig själv, det kan va skönt det med:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0