src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Tisdag morgon

Idag var det segt att gå upp. Jag gick upp extra tidigt eftersom jag måste dricka vatten, precis som jag nämt tidigare undviker jag att dricka det under föreläsningarna för jag missar så mycket av allt om jag ska springa på toa hela tiden. Ja ja men nu är jag uppe i alla fall och känner mig ganska pigg! Skola idag alltså hela dagen, vi ska ha matematik för tidigare åldrar! Det är första föreläsningen i kursen så jag hoppas det blir intressant? 

I kväll är det fotbollsträning i Ulvahallen, skönt att få vara inne och träna lite, det bästa är ju att det är konstgräs inomhus:) Sån möjlighet hade vi inte när jag spelade i Skyllberg så jag känner mig mer förberedd för serien i vår och sommar nu än när jag spelade där. Tycker det är synd att inte alla har den möjlighet, men världen har mycket orättvisor.

Hur ser veckan ut annars?

Onsdag: Skola och träffa vänner i klassen och umgås, hoppar träningen.
Torsdag: Tror jag inte har skola för det har blivit någon ändraing men jag är inte säker? Ska till gymmet i alla fall, det var länge sedan nu.
Fredag: Skola, gå till gymmet
Lördag: Tjejkväll hos Johanna!
Söndag: Träning

Kommentarer
Postat av: marica

Hur var första föreläsningen?

2010-02-03 @ 20:18:11
URL: http://maricaaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0