src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Ta slut då...

Jag blir så trött, det är andra dagen som snön faller nu, vi hade redan för mycket snö innan, det behövs inget mer nu. Nu vill jag att det börjar smälta bort så att vi så småningom kan få se lite vårblommor och bäckar som pålar. jag vill kunna ta på mig vårjackan och njuta av lite vårvärme. Fortsätter det såhär kan vi väntas snö i midsommar. Nu kanske jag överdriver men för tillfället känns det så.

Nej nu ska jag sluta gnälla och glädjas av fredagen och vad den har att erbjuda. Jag har redan varit igång och diskat berget. Ska snart få på mig någonting annat, nattlinnet kan jag inte gå i hela dagen. Ska börja läsa en av två böcker vi ska ha till ett seminarium nästa vecka. När det är sjort så ska jag till gymmet och ta i lite och träna mycket mage och överarmar. Ska ta en tur på motionscykeln med. Ska dock inte ta i allt för mycket så jag inte är pigg i morgon på Möbelcupen. I kväll ska jag till Nina och laga mat och kolla på Let´s dance, ska bli riktigt trevligt!

Have i nice day


En titt på eländet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0