src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Söndag

Söndagar är tråkiga, det är en meningslös dag som jag inte fattar varför den finns med i veckans dagar i huvudtaget? Nej nu ska jag sluta gnälla, jag har faktist gjort saker idag tro det eller ej. Dagen börja med att jag tog en timmas promenad poch sedan såg jag på en film jag hyrde igår. Har även gjort i ordning lite mat, idag blev det svampsoppa som var riktigt god! Plugga, ja det har jag faktist också gjort:) Det som återstår på schemat idag är träning i kväll, och efter det ska jag tillaga något som jag kan äta till lunch i morgon när jag är i skolan.

Ha en trevlig söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0