src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Säger mycket men gör inget

Jag är så trött på folk som gnäller men inte gör något, och när jag gör något som problemet ska lösas så drar endel sig tillbaka och blir rädda, men fortsätter gnälla. Alltså jag förstår inte det tänket men idag gjorde jag något även om inte alla ville det. Jag tror detta kommer lösa sig nu och det kommer förhoppningsvis bli bättre. Känns bra att andra visar mer uppskattning att jag gjorde något. Nu kanske ni kanske att jag pratar i gåtor men ibland måste jag det, jag kan hänvisa er till tidigare inlägg så kanske ni kan lista ut vad jag pratar om. Vilket fall är jag nöjd och stålt över att jag gjorde det jag gjorde.


Har varit i skolan hela dagen idag och sedan kl 18 så var det träning med fotbollen och löpning var det som stod på schemat. Vi var 4 st som kom, men de andra har någonting annat nu i kväll men fråga mig inte vad det var? Löpningen gick bättre än väntat och min kondition blir bättre. Inte undra på när jag gått ner 10 kg det blir lite lättare då. Nu känns det gött i kroppen och jag kommer kunna sova gott i natt.


Kolla på OS nu och svenska damerna är klara för final i Curling, alltså en medalj till i svenska midaljsamlingen:) Hoppas på att svenska hockeydamerna tar brons i kväll med och att Sara Grahn får vakta buren någonting för hon är grym. Går dock inget vidare för staffetdamerna i skidor, tror inte på någon medalj där.


I morgon så är det ingen skola och jag ska tvätta, ska även gå på stan och finna ett bar byxor som sitter normalt på benen. Just nu har jag för stora byxor och det ser inte bra ut, det är som påsar på benen.  Hoppas på att hitta ett par snygga men billiga.

 


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Jag är oxå allergisk mot det - om man inte försöker göra något åt sin situation så ska man inte gnälla heller.



Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att gratis få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Ha en härlig helg!

2010-02-27 @ 01:00:03
URL: http://heltvanligtliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0