src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Onsdag

Idag känns det som att allt känns bra igen! Känner en glädje som går genom kroppen och det har jag inte kännt på två dagar. Ibland måste man lägga saker bakom sig och det har jag bestämt mig för att göra nu.

Idag har jag skola hela dagen och sedan i eftermiddag så är det möte om FRAMTID som är om två veckor. Jag ska vara med och hjälpa till med att servera lite fika och lunch till de olika företagen som kommer och ställer ut på mässan. I kväll så ska jag bara ta det lugnt och kolla på OS och det som finns att erbjuda där. Tror det ska vara skidor och störtlopp? jag har blivit en riktig OS nörd. 

I morgon är det ingen skolan utan hemastudier, vi har träning mitt på dagen mellan 12-14 efter som den största delen av laget har sportlov. Men jag hade tur att kunna komma! Är även skolfri på fredag och då ska jag passa på att plugga pch gå till puls och träna.  

I helgen så är det möbelcupen i Tibro, detta börjar på lördag med gruppspel och om vi går vidare från det så väntar kvarts, semi och final på söndag.

Nu är det dags att göra sig i ordning och gå till skolan!

Ha en bra dag:)

Kommentarer
Postat av: Pysselfröken

Lycka till i cupen!!!

2010-02-17 @ 16:17:12
URL: http://pysselfrkensblogg.blogspot.com/
Postat av: marica

Glädje i kroppen låter härligt!!! Bra Bra Bra!!!

Lycka till på cupen, kram

2010-02-17 @ 19:37:19
URL: http://maricaaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0