src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Lördag

Idag när jag vaknade insåg jag att min förkylning som jag fick i går natt har börjat försvinna. Snacka om en kortvarig förkylning:) Så jag bestämde mig för att gå till Puls på morgonen och träna. Det var riktigt skönt och jag var där i en timma och var där nästan helt själv, det var en tant som var där med, men hon täna inte lika länge. Efter det gick jag hem och har inte lyft fingret. inte mer än när jag värmde rester från igår och åt. Nu sitter jag i valet och kvalet om jag ska hyra film? Hmmm det är melodifestivalen i kväll men innan det är det bara skit på tv. Börjr tröttna på OS och jag känner att det inte är direkt något och titta på nu när sverige inte har några förhoppningar. eller jag har inga förhoppningar på de som är kvar:)samtidigt känner jag att jag behöver spara pengarna till resten av månaden eftersom min ekonomi inte alls är bra. jag får se hur jag gör?

Ha en bra kväll...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0