src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Lite om mig!

PERSONLIGT
vad heter du: Sofia
vart bor du: Skövde
hur lång är du: 171
ögonfärg: Gröna
hårfärg: Mörkblond

SENASTE PERSON SOM
du sov i samma säng som: Det vet jag inte?
du pratade med: Marina
du gick på bio med: Nina
du gick på stan med: Nina
som såg dig gråta: Nina
skällde på dig: Anna

HAR DU NÅGONSIN
sagt jag älskar dig och menat det: Ja
bråkat med ditt husdjur: När jag var hemma hos mor så bråka jag med katten
drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Nej
är du ensam nu: Jajemen
låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Ja
vill du gifta dig: Om jag hittar en person jag verkligen älskar
vill du ha barn: Absolut

EXTRA STUFF
vem är din bästa vän: Ninis
vilka kläder sover du i: Shorts och linne
vart vill du gifta dig: På något romantiskt ställe
vem hatar du verkligen: personer som inte kan vara ärliga
kör du bil: Ibland
har du ett jobb: Nej, men jag pluggar
gillar du att ha folk omkring dig: Både och
är du ett hälsofreak: Hmm ibland men nu är jag det verkligen
har du någon tatuering: Nej
har du någon piercing: Hål i öronen

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU
gråtit: Ja av glädje att sverige har tagit medaljer i OS
köpt någonting: Ja, mat
varit sjuk: Nej
sjungit: Absolut
sagt jag älskar dig: Nej
velat säga till några att du älskar dem: Nej
träffat någon ny: Nej
saknat någon: Ja
kramat någon: Ja
kysst någon: Nej

VILKEN
tidning läser du: Hmm, Allers:P
buss åker du oftast: Linje 1, 12, 13
frisyr har du: långt
dag fyller du år: 12 Januari

SENASTE
film du såg: Trolltider
sak du stal: Har aldrig stulit
mat du åt: Tacos
gången du åt en 7-eleven korv: Har aldrig gjort det

Tio första:
Första bästa kompis: Gustav och Therese
Första bil: Har aldrig haft egen bil
Första killen: ?
Första husdjur: Kanin som hette Matilda
Första semester: Lanzarote 2004
Första jobb: Extrajobb på hemtjänsten
Första köpta skiva: ?
Första riktiga kärlek: ?
Första piercing: Hål i öronen
Första konsert: ?

Nio sista:
Sista alkoholdrycken: Cider
Sista bilfärd: Till maxi
Sista filmen du såg: Trolltider
Sista ringda telefonsamtal: Till mamma
Sista bubbelbadet: ?
Sista spelade cd: ?
Sista kyss: ?
Sista gången du grät: I morse
Sista måltiden: Tacos

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej
Blivit arresterad?: Nej
Blivit kär vid första ögonkastet?: Nej
Fått ditt hjärta krossat?: Ja
Sagt att du älskar någon utan att mena det?: Vet ej?
Haft ett one night stand?: he he
Busringt till nån?: Ja!

Sex saker du gjort idag:
1. Drukit en liter vatten
2. Druckit en camridge shake
3. Gått till gymmet
4. Blivit förbannad
5. Gått hem från gymmet
6. Suttit vid datorn

Tre val:
Svart eller vit?: Svart
Sommar eller vinter?: SOMMAR!
Choklad eller chips?: Inget av det

Kommentarer
Postat av: Marina

Hallå? Skutt var väll ditt fördta husdjur?

2010-02-21 @ 16:32:49
Postat av: Sofia

Skutt var ju din med men matilda var min första egna!

2010-02-21 @ 19:14:48
URL: http://fiddelifia.blogg.se/
Postat av: marica

Hi Hi vilken rolig :)

2010-02-23 @ 15:09:41
URL: http://maricaaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0