src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Då kom den då

Jag har inte fått någon riktig kompletering sedan jag började lärarprogrammet hösten 2007 men igår kom den och den var ganska väntad, men jag trodde inte det skulle vara på just den delen. Men men det var inte för allvarligt och jag är snart klar för att lämna in portfolion igen. Hoppas på att hinna göra klart den när jag kommer hem i eftermiddag. Självklart blev jag besviken när jag fick tillbaka portfolion igår eftersom jag aldrig upplevt känslan av att behöva göra om något jag har skrivit, men när jag kom hem acceptera jag det ganska snabbt och jag har hittat den fakta jag behöver för att slutföra den. Har en liten knivig sak kvar men det ska jag försöka få hjälp med idag av någon snäll klasskamrat.

Idag har jag skola mellan 8.15-15.00 och jag vet inte om jag ska gå på sista föreläsningen, jag börjar få nog av dockor, bättre blir det ju inte när läraren alltid skäller om vi inte fattar eller om vi har andra åsikter:/ Tiden får visa om jag kommer gå dit. Efter skolan ska jag som sagt göra klart kompleteringen och sedan i kväll är det fotbollsträning.

Ha en bra dag!




Kommentarer
Postat av: marica

Jag har heller aldrig fått nån kompletering men jag antar att den dagen då man får det kommer... :/ Det är ju inte så farligt men jag känner ändå att jag vill ju göra mitt bästa från början och läsa kurs pm så att man har med det man ska och så!

Gick du på föreläsningen? Vi har en på tisdag med samma lärare... :/ Hon ska examinera oss i barns lärande och jag är redan nervös.... Knäppt att det ska va så! Njut av en ledig vecka!

Kramiz

2010-02-11 @ 12:32:19
URL: http://maricaaberg.blogg.se/
Postat av: marica

Oj ara 13 av 60 men då borde hon kanske få sig en tankeställare, kan man tycka ;)

2010-02-11 @ 16:57:40
URL: http://maricaaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0