src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Bestraffning

På Högskolan får man som student inom lärarprogrammet lära sig att man inte ska bestraffa sina barn/elever i förskolan/skolan när de gör fel. Det vet vi mycket väl, men det gäller tydligen inte en av våra lärare? Hon kollektivbestraffar hon, förutom dom som kom på hennes föreläsning. Det stod faktist inte att det var obligatoriskt och vi viste inte att det skulle grunda i en praktisk sak. Vist om det hade stått att det var obligatoriskt men nu gjorde det inte de. Stackars de personer som verkligen var hemma och var sjuka både själva eller deras barn. Fattar inte mig på den personen? I morgon så ska jag försöka lösa detta på något sätt....



I morgon skulle jag egentligen varit på fältstudie men eftersom skolan är stängd pga rasrisk så får jag stanna hemma, ungarna får undervisas på ett annat ställe och det ger inte mig något. Nu är problemet att jag skulle göra intervjuer denna vecka eftersom en sak ska in innan nästa tisdag, men det får lösa sig.



Övrig information: Det snöar igen:(

Kommentarer
Postat av: marica

Det börjar på M och slutar på A tror jag.... Jag tycker hon har blivit bättre mot oss men mina kursutvärderingar om henne har varit väldigt ärliga så hon kanske har tagit åt sig lite i alla fall... men det verkar vara en person i en helt egen värld ibland, så som hon säger så är det... hon är examinator för oss nu.. redan nervös :(

Hur ska du lösa detta nu då? Alla tips för oss året under är guldvärda!

2010-02-23 @ 21:07:31
URL: http://maricaaberg.blogg.se/
Postat av: Mia

Ja, man blir ju inte förvånad. Hon är speciell denna person det måste jag säga. Jag skulle bli förvånad om någon överhuvudtaget kommer att gå dit! Inte ens jag som var på föreläsningen kommer att gå dit. Jag har fullständigt tappat all respekt för henne....

2010-02-23 @ 21:41:37
URL: http://miamariah.sytes.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0