src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Livet= underbart!

Ursäkta att jag inte skrivit på några dagar, eller rättare sagt så har jag inte skrivit på nästan en vecka.

Denn vecka kunde inte börja bättr än den gjorde! I måndags åkte jag med mamma till USÖ, sedan så åkte vi till Daichmann och inhandlade ett par vinterstövlar till mig, och när jag går där och kollar runt så ringer telefonen...och det var hon som intervjuade mig för jobb. Hjärtat slog både en och två volter, och hon sa att hon hade ett 75% jobb som förskolelärare till mig! Snacka om att jag blev stum:) Så jag kommer inte vara arbetslös i vår! detta bestyder att jag redan i mitten av januari så kommer jag flytta till Askersund. Har ingen lägenhet men jag får bo hos mor och Per tills jag hittar något.  Är så himla glad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0