src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Full rulle!

Igår plugga jag hela dagen och kom en bra bit på uppgiften, jag fixa också artikeln efter hur mycket läsande som helst, är verkligen kass på engelska och bättre blir det inte av att det är vetenskapligt skrivet.Träffa även Mariah uppe på Elins Esplanad där jag inhandlade en nyårsblåsa, jag är verkligen helnöjd med mitt inköp! Längtar till att få ha på mig den:) Mariah och jag satte och fika/käka lunch och ventilera lite, kan behövas komma ifrån plugget för att orka återgå till det igen. På kvällen så begav jag mig på Fadder-tack-fest, eller fest och fest jag skulle säga mys. Det blev ringdans runt palmen (brist på gran), julklappsdamm med julefisken, lekar och fika! fick två paly-dohdegsburkar i julklapp av styrelsen:)

Idag är det full rulle som gäller, det blir av att ta i från tårna! Idag ser det ut såhär: 

-Tvätta 7-10
-Plugga
-Vika tvätt
-Till stan och ta ut pengar och inhandla fler cambridgepåsar
-Åka till VFUn och gå igenom en sak med min handledare
-Städa
-Packa
-Pulka/glöggkväll hos Mariah
-Fortsätta packa och städa (Beroende på när jag kommer hem)

I morgon vid tio tiden tar jag bussen till Askersund där jag kommer stanna till runt 28 december. Vi har nämligen Futsal träningar 28:e och 30:e december inför Dina Cup i Januari. Sen kommer nyår firas här i Skövde tillsammans med Nina och Robban och några till. Dessa mellandagar kan vara perfekt till att rensa bland saker fall det är så att jag får jobb i Askersund så måste jag ju flytta snart. Tänker inte ta med mig all skit, bättre att slänga innan.

Kan säga att jag känner mig rätt stressad nu, jag är orolig att jag inte kommer få något jobb (Vad ska jag göra då?), och så är det den här H*lv*etesuppgiften som är så svår och den ska in på måndag samt examensarbetet som ska va typ helklart på tisdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0