src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Ursäkta mig

Jag ber om ursäkt, jag har inte varit någon bra bloggare på sista tiden, eller det kanske jag aldrig är men vilket fall har jag inte skrivit något ordentligt här på länge. Jag har heller inte skrivit hur träningslägret var men jag ska försöka göra det någon dag.

Idag skutta jag ur sängen tidigt, redan 06.30, ska iväg vid 8.40 till min fältstudieplats och hålla i en matematik lektion om mönster och ojämna och jämna tal. Ska jag vara ärlig så vet jag inte riktigt hur detta ska gå, men det får bli som det blir känner jag. Efter det så ska jag med Karin till hennes fältstudieplats och se på när hon håller sin lektion om samma sak. I eftermiddag ska jag plugga, måste skriva endel på ett arbete som ska in nästa vecka.

I morgon så kommer en liten kisse vid namn Elsa flytta in här i tre dagar. Matte och Husse ska bort och då får hon vara hos tant Fia ett tag:) Men innan kissen kommer hit så ska jag ut till min fältstudieplats igen och ha samling på förskolan! Blev klar med mina mattespindlar igår:)



Kommentarer
Postat av: Nina

Vad mysigt ni ska ha det - du & kissen:)

2010-04-14 @ 09:23:17
URL: http://metrobloggen.se/ninadiggardig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0