src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Söndag

Nu är det söndag, helt sjukt vad fort denna helg gick. I fredags åkte jag till Askersund då vi fira Tilda som fyllde år i torsdags och så var vi och kollade på klänningar till mig och syrran och vi ska få våra uppsydda! Jätte fina kommer de bli:) Marina och jag passade även på och umgås mycket på fredagen och vi hade det mysigt!



På lördagen åkte jag hem med Marina och Björn som skulle till Lidköping och hämta en kanin. När jag kom hem så gick jag direkt till gymmet och passade på direkt efter och storhandla. När Marina och Björn hade hämtat kaninen kom de förbi och visa upp den, sååå söt! Sedan tog jag mig en promenad och så hyrde jag tre filmer på hemmakväll. Så kvällen spendera jag framför tvn.



Idag så har jag tvättid mellan 7-10 sedan blir det en långpromenad. ska även skriva ihop ett manus till en redovisning vi ska ha på torsdag och så måste jag dammsuga här hemma. På dagens meny är det kycklingsallad, det var över en vecka sedan jag åt det, man kan säga att jag byggde upp ett slags beroende av det ett tag. men jag är glad över att det beroendet inte var av någonting annat.

Här kommer lite mer bilder från helgen!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0