src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Söndag först i veckan?

Känns lite smått undligt idag, för det första är det röd dag på en måndag och det betyder alltså att det egentligen är söndag. För det andra så drog jag upp persiennerna och inser att det SNÖAR ingen. Ja ha tänkte jag, hoppas det inte snöar i Skövde, men fick precis reda på att det vräker ner där:( kan inte den där snön bara försvinna och det blir mer än 20 grader och sol ute varje dag! Längtar till sommaren nu:)

Om 1,5 timmar så kör Pelle mig till Hallsberg och sen blir det tåget hem till Skövde igen. Tillbaka till verkligheten och bekymrena. Ne jag ska inte klaga, jag kunde ha det värre. Ska gå till gymmet det första jag gör och sen ska jag handla lite så jag klarar mig till torsdag innan jag åker på läger. Sen ska jag läsa igenom det jag ska säga på redovisningen och så måste jag plugga lite annat. Mitt lag har match idag men jag har fortfarande inte bestämt om jag ska kolla?

Veckans aktiviteter:

Tisdag: Redovisning, sitta med gruppen och planera opponering, gymmet 
Onsdag: Opponera, Plugga, Träning, packa till lägret
Torsdag: Samling i förskolan om regnbågen, packa det sista, Åka till Ullared på läger
Fredag: Läger
Lördag: Läger
Söndag: Åker hem från läger.


Kommentarer
Postat av: Nina

Då ses vi kanske där, vi ska oxå till ullared i helgen!

2010-04-05 @ 14:44:49
URL: http://metrobloggen.se/ninadiggardig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0