src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Snabb vändning

Tänk att en dag så är man överlycklig och allt är precis som man vill och nästa dag känns det som att hela ens värld har rasat. Så känns det nu...igår var allt prima och idag känns allt bara kasst. Ingenting har egentligen hänt? det är mycket som ligger och gnager och kommer fram vissa dagar och de dagar jag har annat och tänka på känns allt bättre. Jag tror allt handlar om prestationsångest...det känns som man kämpar så mycket och minsta lilla som går fel kan förstöra allt. I skolan gäller det massor av uppgifter då man ska uppfylla massor av krav och ångesten kommer när jag ska skicka in uppgiften, har jag skrivit tillräckligt bra? När det gäller fotboll så vågar jag inte göra fel på träningarna för då sumpar jag mina chanser att få spela matcher. Låter säkert som att jag är helt sjuk, och det känner jag också att jag är...helt korkad.


Kommentarer
Postat av: Nina

Jag körde 30 minuter & det gick fint! haha;) Det sitter i vettu=)Imorron ska jag dit igen!

2010-04-20 @ 16:18:26
URL: http://metrobloggen.se/ninadiggardig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0