src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Mer fotboll...

Denna vecka har det bara fotboll för mig en dag och idag ska det bli mer, med dock bara en timma i kväll med lätt träning. Tränarna tyckte att vi skulle ta det lugnt för många är trötta i benen. Alltså ja det är dom som får spela i A-laget, jag vet inte om vi andra är så trötta? Eller jag är inte det i alla fall. Skulle vara skönt att ha lite träningsvärk. De i A-laget spelade ju match i måndags, tränade igår, ska träna i kväll och ska få spela match på söndag. Vi andra fick träningen igår och får en timma idag. F19+ har inte seriepremiär förens 2 maj, alltså nästa söndag. Känns som jag behöver mycket mer träning denna veckan än vad jag får. Jag kan dock träna själv men det som jag behöver är boll, jag behöver teknik och allt annat som fotbollsträning bjuder. Det är nog första gången jag verkligen är bitter för att vi inte får träna:( Men jag får le ta och löpa endel i helgen då och pumpa på gymmet. BITTER.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0