src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Matchdag

Ja då vakna man upp till en ny dag och inser att det är söndag. Söndag är den tråkigaste dagen jag vet, det är en dag då man går och blir deppig över att man på måndagen måste sätta igång med vardagssysslorna igen. Sen brukar det inte vara så mycket annat att göra heller, samt inget att se på tv. Men idag händer det grejer, i eftermiddag är det match mot Falu BS i Axvall. Hoppas på en bra match och vinst förstås:) Själv har jag planer på att göra en kanonmatch, känner stor press att visa att jag kan spela i A-laget. Vill inte spela hela säsongen i F 19+, även om det kanske ger en endel det med. Men eftersom jag är 22 år känns det bättre att spela i ett A-lag. Jag återkommer i kväll om resultatet om jag orkar, har lust och är på bra humör:)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0