src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Måndag 19 april 2010

Dagen började med att jag ställde mig på vågen och till min glädje som jag skrev i inlägget innan så har jag nu gått ner 19, 8 kg:) Känns så himla skönt och jag har varit på bra humör hela morgonen! Blev så motiverad efter det så jag begav mig ut i Boulgnerskogen och sprang lite och jag såg massor av vitsippor! Snacka om att det är vår nu:) Annars på förmiddagen så har jag finslipat på arbetet som ska in i morgon, eller jag tänker skicka in det idag så jag har det gjort. Det blir som det blir och jag kan inte göra det bättre eftersom vi har bara 3 sidor att skriva på. 

Om en timma ska jag möta upp Nina på stan, vi ska gå och kika lite i affärerna och så ska vi sätta oss på torget och äta glass! Så mysigt så:) Senare idag ska jag iväg till puls och styrketräna, måste bli starkare i överkroppen så jag kan trycka dit motståndarna ordentligt! nej så elak är jag inte faktist, men det är ju bra att kunna stå imot om någon pucklar på en:) 

Annars så ska jag försöka snickra ihop vad jag ska säga på naturredovisningen:)

Ha en underbar dag!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0