src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Plugghäst

Igår kom mina böcker på posten och det var bara hälften, det kommer ungefär en lika många nästa vecka. Jag kommer bli en riktig plugghäst denna termin. Finns massor att läsa, har 8 böcker nu att plöja igenom. Det märks att det är en kurs med mycket läs- och skriv i. Kurserna heter ju liksom Grundläggande läs- och skrivutveckling och Skrivutveckling och Kommunikation.  



Idag ska jag till skolan på föreläsning mellan 10.15-12.00, sedan ska jag och några till i klassen gå och fika på Rådhuscafét. Vid 17.00 idag ska jag ner till Kåren och servera på en Nollesittning, hade velat ligga hemma och vila upp mig men jag måste ju ställa upp för dem som ställer upp för oss sen.

I natt har jag haft en fruktansvärd hosta, fort jag lägger mig ner sätter det igång, jag har hostat så mycket att jag känner mig helt öm i bröstet idag, men dock så hostar jag inte så mycket. Och jag har inte Svininfluensan för man måste ha feber och det har jag inte haft. Jag har 36,7 och det är absolut inte feber:) Det är en i min styrelse dock som fått influensan och jag tycker synd om henne. Men hon är tydligen på bättringsvägen och det är ju bra!

Ha en underbart trevlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0