src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Måndag

Då var det måndag och det är dags för första dagen på mina fältstudier. En gång i veckan fram till jul så ska jag vara på en skola och kartlägga barns läs- och skrivutveckling. Vi får välja vilken dag i veckan som hells att göra den, och måndagar passar bra för mig. Har oftast skola på tisdagar och Onsdagr och även fredagar.

När jag kommer hem idag ska jag sätta mig och skriva vad jag har sett under dagen, sedan ska ajg även laga mat och ta fram damsugaren och städa lite. I kväll är det fotbollsträning med:)

Nu ska jag göra mig i ordning för bussen gå om en timma.
Ha en bra dag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0