src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Längtar efter kudden

Klockan ringde 6.55, jag hade tvättid kl 7.00 så det var bara att hoppa ur sängen och springa ner. Ögonen var igenklistrade och det var längesedan jag kände mig så himla trött. Men nu har jag piggnat till och har tvättat mina två tvättar och till och med hängt upp den. Ska snart plocka ihop lite böcker som jag ska ha med till skolan, tänkte sätta igång och plugga. Jag har legat på latsidan allt för länge, men nu ska jag allt komma igång. Mellan nio och tolv ska jag plugga i skolans bibliotek, sedan ska jag och Louice sälja biljetter till sittningen mellan tolv och ett. Är jag riktigt duktig fortsätter jag och plugga efter det och sedan går hem och städar. Hehe det ska bli roligt att se vad som blir gjort? Kanske skriver senare i kväll hur det gått. Får se om jag orkar efter fotbollsträningen.


Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0