src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Uppdatering

Nu har jag inte uppdaterat på länge:)

I helgen så hade jag besök av mina underbara vänner Katta och Sara. Vi firade även Nina och robert som redan har fyllt år och ska fylla år. Det var en trevlig fest och vi hade roligt! På söndagen när jag skulle vinka av min vänner vid tåget så kunde jag inte hålla tårarna inne:/ Jag saknar dom verkligen och jag vill att de ska bo här hos mig. Men det är tur att jag har min Nina<3


Igår var det fältstudier på dagen och sedan fotboll på kvällskvisten, mitt knä är inte bra alltså:( Hoppas det blir bättre snart, det är inget roligt att stå över massor utav övningar.

Idag har det varit skola men innan det var jag ute på fältstudien en stund. Drama för hela slanten idag och det var jätte roligt! I snart är det dags för träning igen! Gillar verkligen fotboll:)

En sak som jag är överlycklig för är att min kära Evelina ska komma och provträna med oss på lördag! Hoppas tösen stannar kvar bara:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0