src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Tisdag

Dags för skolan igen, idag står det redovisningsseminarium på schemat, roligt?....NOT. Så himla trött på allt nu så jag vill bara spy bokstavligt talat. Tråkigare kurser får man leta efter, det är verkligen inget för mig. Önska att jag hade gått förskollelärarutbildningen i stället. Nu går jag båda och det är ju lite sent att börja om på nytt. Det är bara att gilla läget och köra på det sista året och månaderna. Får hoppas att kurserna i vår är en smula bättre.

I kväll är det gruppträning med laget på Puls, det ska bli intresant och se alla skutta runt:P

Ha en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0