src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Stress

Idag har jag bestämt mig för att plugga. Men i morse näe jag skulle läsa läroplanen för förskolan hände det något konstigt, jag kunde bara se början av meningarna, sedan försvann bokstäverna. När jag kolla åt höger såg jag bara massor utav flimmer:/ Jag blev jätte rädd och trodde att jag häll på att bli blind. Det höll på i kanske en timma men sedan försvann det och jag fick en fruktansvärd huvudvärk så jag proppa i mig alvedon, och sedan begav mig ut på en promenad för att få luft. Det måste vara ren stress? Mamma var inte glad på mig när jag prata med henne, hon tycker jag behöver varva ner. Men jag måste ju plugga. jag har ju en dedline för skolan med. Jag tror helt enkelt jag måste disponera min tid. jag gör för mycket annat som jag inte borde göra. Jag kanske helt enkelt får börja vara lite osocial några veckor frammåt nu och ta hand om mig själv och göra klart de saker som ska vara klara i skolan. En sak jag inte tänker prioritera bort är fotbollen, då kommer jag må ännu mer dåligt. Ska återgå till studier nu.....

Kommentarer
Postat av: Evelina <3

Tänker på dejj <3

2009-10-08 @ 15:14:53
URL: http://evelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0