src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Som en ny människa

Efter att ha mått så dålig i går, kunde jag inte drömma om att jag skulle vakna idag och må som en ny människa. Men det gjorde jag, känner mig mycket bättre idag, och jag är inte så förkyld heller. Jag är jätte tacksam för detta, och tänker sätta igång och plugga som tusan och hoppas bli klar med en uppgift i portfolion idag. Ska gå och ta mig alvedon för jag har lite ont i huvudet. Inte undra på när man under de senaste dagarna nästan snytit ut hela hjärnan.

För övrigt har det varit kallt i natt, utanför fönstret ser jag frost på hustaken och de som ska ta bilen idag måste ta fram skrapan. Det är så himla fint när himlen är klarblå och frosten ligger vit.

Hopps att inte min positiva sida gör att nästa blogginlägg bjuder på att jag mår dåligt igen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0