src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Onsdag

Jag ligger verkligen på botten och plaskar, det är jätte svårt att ta sig upp till ytan och få någonting gjort. Min motivation är inte bra alltså, just nu lever jag i en stress som gör att min kropp säger ifrån. Är mycket mer trött än vad jag brukar vara, och så har det hänt lite andra saker. Jag tänker på skolan 24 timmar om dygnet, men den ända tid jag inte gör det är då jag har träning, det är ett tillfälle jag mår bra på. Måste kanske börja ta han om mig själv lite?

Idag har jag världens träningsverk och ont i ryggen. Igår på träningen fick vi springa från Claesborg till Södermalm och där gjorde vi Coopertest och sedan sprang tillbaka igen. Jag får alltid ont i ryggen när jag springer på hårt underlag och även mitt knä säger ifrån, men det är bara att vänja sig, vi ska ju hålla på med detta hela vintern. Behöver träna upp min rygg på gymmet också, ska dit på söndag och få en genomgång på maskinerna. Har bytit gym eftersom fotbollsklubben betalar en stor del av kostnaderna, betalar bara 100 kr i månaden.

Idag är det skola mellan 9.15 till 15.00. Efter det drar jag och Nina till Arenan och simmar. I kväll så är det fem kamp med fotbollen på Laserdone i Skultorp, det ska bli superkul!.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0