src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Inte nu...

Sitter i min sköna soffa med fötterna på soffbordet och datorn i knät, så himla skönt:) Men något som inte är lika skönt är min fökylning so jag drog på mig ntten mellan söndag och måndag. Inte nu när jag har så mycket att göra, det tär på krafterna. Igår satt jag i biblioteket mellan 8-12 sen fick jag gå hem för jag kände mig inte alls bra. Gick hem och la mig och slöa hela dagen. Pluggade jätte lite men det blev lite i alla fall. Idag mår jag lite bätte och jag ska om en timma iväg med styrelsen och käka och bowla. Dock bryr jag mig inte vad det blir för mat eftersom jag inte har någon lukt eller smak:/

I morgon är det IT- mässa på skolan och jag ska vara med och hjälpa till, jag blev placerad i värd/teknik
-gruppen. Jag+ teknik= oj oj oj, hur ska detta gå? Får göra mitt bästa. Resterande timmar i morgon ska jag försöka avverkla lite på portfolion som jag måste få klar snart alltså.


Kommentarer
Postat av: Marina W

den gick av den var rutten. så tog inte bort den

2009-10-27 @ 17:26:37
URL: http://marinawellermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0