src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Fredag!

Nu är det äntligen fredag, det är en dag som man lägger ut sina sista krafter på och sedan lägger man allt på hyllan tills på måndag. men eftersom jag är så seg av mig måste jag sätta mig lite på söndag och skriva processloggen på ena portfolion jag håller på med. Idag ska jag skriva lite om olika teorier gällande barns språkutveckling, har hittat en bra bok där allt står i så det känns bra! Ska FÖRSÖKA skriva klart utvärderingen av min språksamling på förskolan. Annars idag ska jag ner till min Nina och hennes Robert och käka tacos och mysa lite:)


I morgon häder det en hel del, kl 10.30 är det möte på Claesborg med fotbollen där många tjejer ska komma och provträna med oss. Sedan är det träning/match på Södermalm till 14.00. Efter det har jag brottom jag ska hinna duscha och packa det sista för sedan 15.29 så går tåget till Hallsberg där Mamma hämtar mig. Ska till Askersund och fira lillsyrran som ska bli stor. Fattar inte att tiden ska gå så fort, ungen fyller ju försjutton 20 år? Blir alltså att kalas på lördagkvällen.

På söndag så är det dags att åka hem till Skövde igen, som sagt så måste jag plugga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0