src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Askersund

Mamma: -"Jag tror jag ska sätta mig i soffan en stund"
Jag: -"Sova menar du"
Mamma: - "Ne jag sover aldrig"
Jag: -"Det gör du ju"
Mamma: -"Nej, det gjorde jag förr men inte nu"

fem minuter senare...

Mamma: -"SNARK"




Sitter i soffan hemmahos min familj i Askersund, lugnt och skönt men på bordet en meter brevid mig står min dator och bara väntar på att den skall användags flitigt. Är inte klar med potfolion än och det känns som jag aldrig kommer bli det heller. Det är mindre än en sida kvar på en del och jag hoppas jag ska få ner den idag så jag har en sak ut världen i alla fall.

I kväll ska vi hem till min moste som  fyller åt. Kommer träffa mina kusiner och kusinbarn med och det är lika roligt varje gång:)

Ha en fortsatt bra dag!

Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du har en bra lördag? / fröken bitterfitta

2009-10-31 @ 17:06:04
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0