src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

A-sund här kommer jag:)

Japp idag beger jag mig till familjen in Askersund. Ska ta tåget till Töreboda och sedan åka bil med Pelle till Askersund. Detta kommer ske senare under dagen men jag vet inte riktigt när, emn jag tror det blir senare i eftermiddag. Ska bli skönt att träffa familjen och komma hemifrån lite.

Annars idag ska jag plugga, har sammanlagt 1, 5 sidor kvar på portfolion. Det låter inte så mycket men det är svårare än vad ni kan tro, det är så himla mycket svåra saker som de vill att vi ska ha med. Ska ta med allt plugg till Askersund med och förhoppningsvis är det lättare att sitta där och göra det.

Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0