src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Nu är det dax!

Ska snart ner till tvättstugan och slänga i två maskiner med tvätt, har kommit på att jag får tvätta ofta nu för tiden, fotbollskläderna är en orsak i alla fall. För övrigt måste jag göra någonting åt mina fotbollsskor och skydd, de luktar umpa och ute kan jag inte ha dem för då blir de fuktiga och luktar mer. Får skaffa en kartong och ha dem i, huvudsaken att jag kan stänga in dom:P Kanske till och med måste köpa nya skydd för de börjar gå åt åren. Det går inte att tvätta dem för de luktar lika illa i alla fall.

När jag slängt i tvätten ska jag och Nina dra ut på en lagom lång promenad, känner att jag behöver röra på benen, har varit dålig på promenade sista tiden men det får bli bättring på den fronten.


Gårdagen

Gårdagen bjöd på föreläsing på förmiddagen som inte var så lång så vi fick sluta tidigare. Sedan drog jag, Evelina och Annelie till Rådhuscafét där jag käka lunch och de andra två damerna fika:) Vi planerade även vår digitala uppgift och vi kom på en ide ganska snabbt, eller Evelina hade redan spånat lite hemma. Vi har en handling att utgå ifrån!

 



Evelina på högre höjder i G-huset:)


Senare på kvällen blev jag bjuden på middag hos Nina och det var supergott! Tack Nina för en trevlig kväll:)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0