src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Mina vänner:)

Jag tänkte tillägna detta inlägg till mina underbara vänner!

Nina: Tänk om jag inte hade dig? Hur skulle min vardag se ut då? Ganska tråkig måste jag nog säga. Du finns alltid där och förgyller vardagen med många skratt.


Sara:
Det kommer ett samtal ibland och det värmer i hjärtat när jag hör din röst och varje gång vi träffas så har vi alltid så himla roligt!


Lina:
Jag saknar dig så enormt mycket så det gör ont i hela kroppen:)


Evelina:
Du förgyller skoldagarna med många härliga skratt och tokigheter:) Jag hoppas av hela mitt hjärta att du och jag kommer vara lagkamrater med under nästa fotbollssäsong!


Annelie:
Om inte du fanns vet jag inte om jag skulle klara av skolan, du är mitt lexikon:) Du är så snäll och rar så!

Johanna: Är glad att jag funnit en vän som du! Vi kommer klara ex-jobbet galant tillsammans förhoppningsvis med många skratt:)

Mariah: Du är också mitt levande lexikon och jag skulle inte klara mig utan dig! Behöver en sån som dig som håller i ordning på mig nästan som en lillmamma:)

Katarina: Miss you darling!

Har säkert glömt några! Men ni andra har jag också i mina tankar!


Kommentarer
Postat av: marica

Vänner är himla bra att ha :)

2009-11-11 @ 21:26:29
URL: http://maricaaberg.blogg.se/
Postat av: Mia

Åh du är så gullig Fia. Och jag gillar verkligen rollen som "minimamma" ;)



KRAM

2009-11-13 @ 15:21:57
URL: http://miamariah.sytes.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0