src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Kära Mor

Idag är det tisdag och ute är det grått och regnet hänger i luften. Snart dags att bege sig till skolan på föreläsning som håller på mellan 10.15-12.00 sedan ska jag hem och möta upp min mamma så hon kommer in i min lägenhet. Sed direkt tillbaka till skolan på möte med styrelsen och till sist seminarum till 15.00. Sen ska jag hem och bara mysa med min mamma hela kvällen. Hon sover över tills i morgon!

Igår var jag först på fältstudier till kl 13.00, sedan var jag i skolan och råplugga till seminariumet vi ska ha idag. Fick även snabbt bege mig till ett möte med som jag helt hade glömt. Sen så cykla jag och Nina till Arenan och simma, det var obehagligt varmt i basängen så vi simma bara i en halvtimma. Kändes gött i kroppen efteråt:)

Nu ska jag göra mig i ordning:)

Ha en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Katarinaz

Katty saknar sin fia <3

2009-11-17 @ 22:09:35
URL: http://katarinaz.blogg.se/
Postat av: Kusinvitamin

Ha en jättego kväll!! Kram / Göran

2009-11-17 @ 23:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0