src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Fredag den 13:e

Jag är inte skrockfull och denna dag är för mig som många andra dagar under året.  Jag hinner dessutom glömma att det är fredag den 13:e när jag kliver utanför dörren och folk kommer få påminna mig hela tiden om jag ska komma ihåg det.

Idag är det föreläsning mellan 9.15-12.00, sedan ska jag bege mig hem och käka lunch och läsa lite Pippi Långstrump! Hehe den är rätt rolig den boken, när jag läser så hör jag Astrid Lindgrens röst känns det som. Senare ska jag och Nina och handla hem lite mat och annat smått och gott som vi ska ha i helgen, samt att vi ska fixa det sista inför morgondagens extream makeover. I kväll ska vi två sitta och titta på Idol, jag hejar såklart på Erik! Han är så himla bra!

Nu ska jag göra mig i ordning, vad ska jag ha på mig? Någonting ska det le finnas att tränga på sig. För övrigt önskar jag er alla en bra dag! Kanske uppdaterar senare!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0