src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Söndag

Idag måste fixa det jag ska säga inför morgondagens redovisning om stamning. Ska bli skönt att bli av med den delen. Denna vecka MÅSTE jag plugga på minsta lilla lediga tid jag har. Ligger fortfarande efter med mycket. Jag måste skärpa mig nu. Ska även och fika på stan med Nina och hennes päron idag, dom har varit här i helgen och hjälpt henne och robban att flytta och det har även jag. Det känns i armarna kan jag lova, det är bra träning. Sedan idag blir det städa av kan jag lova, det ser ut som att andra världskriget har brytit ut här hemma.

Vad som har hänt i veckan låter jag bli osagt, det jag kan dela med mig av är att vi losa med 2-3 mot mullsjö i går och jag fick sitta på bänken hela matchen, vilket kändes pissigt. Jag hade hur mycket spring i benen som helst och hur mycket energi som helst. Stor besvikelse kände jag hela dagen igår och jag känner att jag har rätt att känna så också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0