src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Onsdag

Idag är det onsdag och det är den dagen som brukar vara lugn. Har ingen skola idag:) Sofia och jag ska bara sitta med vår paruppgift mellan 9.30-12.00. Sen ska jag till vårdcentralen vid tre tiden. Resten av tiden ska jag umgås med Nina och ta hand om henne som är lite ledsen. Tänker inte anstränga mig överdrivet idag, bara njuta av att kunna slappna av.

I morgon är det röd dag, och vi ska träna tidigare i morgon så jag har hela kvällen fri:) För övrigt så var gårdagens träning så himla jobbig. Vi sprang hela tiden, och i slutet höll jag på att bryta ihop för jag var helt slutkörd. Jag tror mycket beror på att jag var i den gruppen som körde hårdträning i måndags med. De som var med i den gruppen som körde lätt träning kanske inte alls tyckte gårdagens träning var jobbig.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0