src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Näsan i boken

Sitter i skolans bibliotek och har haft näsan i boken sedan kl elva. är lagom trött nu oh jag har skivit lite mer än en A4 idag. Jag är klar med faktan i alla fall och jag ska lägga in mer av mina pedagogsika tankar bara. Känns skönt att snart vara klar. Vi ska skicka in det vi har skrivit på onsdag för att få lite feedback så vi kan se om vi är på rätt väg eller ej. Det kan vara bra och veta det så jag slipper massor av kompliteringar över sommaren.

Jag funderar starkt på att packa ihop nu och gå hem och käka mat nu. Behöver även ta och röja lite hemma, plocka ner vinterkläder och annat som står i vägen i min hall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0