src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Gårdagen och dagen

Gårdagen

Igår så var det match mot Igelstorp på hemma planen. Vi vann med hela 4-0 och det kändes så himla skönt, för Igelstorp låg bland de första i serien och vi bland dom sista. För min del gick matchen rätt okej, jag hade mycket spring i benen och massor av ork. Fick en chans att göra mål men jag fick inte det tryck i dojjan om skulle behövas för att trycka in den ordentligt. Det var en riktigt rolig match och alla spela kanon bra! Ni kan läsa matchanalysen HÄR.

Efter matchen igår så var det grillningsdags, Nina och jag grillade god lax! Sofia och Kalle var med och Patrik och en till. Blåste mycket ute så vi skyndade oss att äta och sedan begav vi oss hem till Sofia och Kalle och kolla på Eurovision song contest och Norge vann! Själv tycker jag att den bästa låten var reprecenterad av Malta!

Dagen
Vaknade vid åtta tiden idag:) Är i städartagen och lägenheten ser inte utt som en soptipp längre. Har en hel del kvar men det ska bli skönt att kunna lägga sig i kväll i en nystädad lägenhet. Ska ta en promenix idag med och njuta av den härliga solen. Ska försöka skriva det sista på arbetet med innan onsdagens inlämning.


Veckan som kommer:

Måndag: Skola hela dagen och träning.
Tisdag: Skola hela dagen och träning
Onsdag: Lämna in uppgiften och vårdcentralen
Torsdag: Plugga med Sofia och träning
Fredag: Öppen för förslag
Lördag: Öppen för förslag
Söndag: Match mot Ekedalen

När man tittar här så ser vi att jag är en hurtig människa:)

Kommentarer
Postat av: Katarinaz

på fredag ska fia komma till pålsboda på "skönhetsparty". :)

2009-05-18 @ 14:55:48
URL: http://katarinaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0