src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Söndag

Idag vaknade jag runt niotiden, jag valde att inte somna om eftersom jag hade endel att ta tag i. Jag begav mig till Elinsesplanad och köpte mig ett par stövlar som kostat 499kr för 177 kr:) Siktigt kap! Efter det cykla jag hem till Mariah där hennes sambo hjälpte mig och klippa lite filmsnuttar. Filmen blev jätte bra! Sedan åkte jag hem och packa träningsväskan och böt om för att sedan cykla till träningen, det var riktigt bra träning (Ganska mör just nu). När jag kom hem hoppas jag in i duschen och precis när jag var klar kom mina kompanjoner i styrelsen hit (2 stycken) för vi skulle fixa en grej men det gick inge bra så vi gör det i morgon i stället:P 

Så såg min dag ut:)  

Kommentarer
Postat av: Stina

Hejsan. Har ett lock till en tuppewarebytta (el. hur de stavas) som du skulle titta på vid tillfälle. Är alldeles kladdigt och konstigt.

Kramisar

2009-03-02 @ 11:25:42
URL: http://kfasse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0