src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Lite för mycket och lite till

Nu känns det som allt runt omkring mig är lite för mycket, och igår rann min bägare över, fick reda på att jag hade missat en grej gällande filmandet på min vfu. Det var vist inte bara ett tillfälle jag skulle redovisa, det ska vara två, jippi det är ju BARA tre dagar kvar, och idag är vi ute nästan hela dagen och jag har redan filmat ute:( Gahh jag dör av stress, som grädden på moset så kommer min lärare från högskolan i morgon och hälsar på mig på vfun, måste håll i en lektion då. När man känner en så stor stress för allt så kommer det inte lägligt med ett besök nu. Ska försöka hålla humöret uppe. Hoppas jag kan hitta en situation att filma idag så jag kan få en sak ur världen.

I kväll är det träning, men jag har ingen lust med det. Men om jag inte åker dit kommer jag känna mig lat, plus att vi ska pröva träningskläder och så idag, och eftersom jah inte är den lilla typen så an jag inte räkna mellan tummen och pekfinget vilken storlek jag ska ha.

Längtar tills fredag eftermiddag då jag kliver av bussen vid stationen och sedan knallar hem. Då ska jag sätta mig i soffan och i bästa fall slumra till en stund, då kommer jag vara helt slut. På lördag blir det melodifestivalmys med Nina!


Kommentarer
Postat av: Nina

Vi får längta till Lördag för att hålla hoppet uppe:)

2009-03-04 @ 12:35:35
URL: http://metrobloggen.se/ninadiggardig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0