src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Gårdagen

Igår så var jag och Nina och åt på after worken på scandik, det blev köttfärsås och spagetti och ett glas vin för 35 kr! Billigt:) När vi satt och åt där bad Nina mig och kolla på någon kille som satt längre in i hörnet och när jag vände mig om så höll jag på och dö, det var Patrik Isaksson med hans familj som satt där. Nina tyckte att hon kände igen hans tjej och jag tyckte det med lite granna och det var ju hon som är med i Postkodslotteriet, Sofia Rågenklint. Coolt va det i alla fall:) Jag älskar ju verkligen Patrik Isaksson. Ringde mamma, hon sa att hon skulle kunnat ta bilen och komma på direkten:)

Vi gick hem i mellan vi hade ätit och skulle gå på bio, Nina och jag agerade rörmokare ett tag där, vidrigt. Ränsa aldrig silen under ett handfat om ni inte absolut måste.

Vi gick sedan på bio, Män som hatar kvinnor. Det är en film jag varmt rekomenderar, det var den bästa filmen jag har sett på flera år. Hoppas det kommer en uppföljare:)


Vi hade en riktigt trevlig helg med många skratt. Jag har en sån tur att jag har Nina, vad skule jag göra om inte hon fanns här? Jag ska inte tänka för mycket på framtiden, men nästa höst så kommer inte hon bi kvar här, vem ska jag skratta med då?

Kommentarer
Postat av: Emilia

Då var det Patrik med familj som vi såg på Riviera idag också, tufft!

2009-03-07 @ 22:29:21
URL: http://eemiliaas.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0