src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Fredag!

Snacka om att jag är glad att det är fredag! Jag har kommit på att jag måste bryta den regel jag satte upp nu i veckan, att jag ska undvika plugg på helger. Jag har lite för mycket kvar för att inte plugga nu i helgen så jag måste verkligen plugga nu i helgen. Sitter i skolan nu och har varit rätt så duktig, snart gjort klart den fjärde sidan men jag kommer skirva mer för att få ner allt. Ska sitta till kl 12 tänkte jag, för sen ska jag träffa Robin och planera vår miniteambuilding som vi ska ha i nästa vecka. Sen ska jag hem och städa och plugga vidare tänkte jag, måste även beställa tvätt tid. I kväll blir det kåren med några i styrelsen, vi ska umgås lite privat utanför styrelsen tänkte vi:) Vi ska vara hos mig innan, och umgås lite med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0