src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Farbror doktorn

Så har jag varit hos farbror doktorn och talat om mina bekymmer, och det var le som jag trodde, det är inte klart än för jag ska bli kallad igen för lite andningstester. Fick bricanyl som jag ska använda vid behov i alla fall. Ska hämta ut det i morgon när jag fått pengar.

Idag har jag även läst 110 sidor i en bok, ska försöka läsa minst lika mycket i morgon så har jag snart läst ut den, den är riktigt bra, det hör ju inte till vanligheterna att man får läsa skönlitterära böcker på min utbildning. Handlar om hedersmord och hur livet är för muslimska kvinnor. Ska berätta mer om boken senare. Sen har jag även gjort en poer point presentation till seminariumet i morgon. Känner mig duktig, ska läsa på lite inför i morgon med så jag kan det jag ska säga.

I morgon är det även fotbollsträning:) Ska bli skojigt! Hoppas det blir lika roligt som i söndags. Längtar tills jag får mina träningskläder, kommer nog inte komma förens om några veckor, det var inte säkert att jag skulle få dem innan lägret, men jag får hålla tummarna för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0