src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Evig väntan

Livet går ut på att vänta, livet är en evig väntan. Tänk om man kunde få slippa på att vänta på allt som ska hända. Nu syftar jag på att jag får vänta tills på tisdag för att komma till vårdcentralen. Jag är ganska frustrerad för idag mår jag verkligen inte bra, det är jobbigt till och med när jag går i trappor. Dagen efter jag har tränat är inte rolig, inte natten heller för den delen:( Ja jag får göra som alltid, vänta på att få komma dit.

Det här med pluggandet:/

Ja plugg var det ja, jo men jag har skrivit några rader idag:) Tro det eller ej men jag har det faktist! Kanske borde ha skrivit ännu mer, men det ska jag göra efter detta inlägg. Orkar bara inte ta mig upp för bibliotekttrappan för att hämta böcker, lika bra att jag hämtar alla på en gång och inte bara en i taget så jag måste springa mer gånger.

Solen ute är ju helt underbar, vill ta en promenad, kanske ska ta en lugn sen, tänker inte sitta inne hela dagen.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0