src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Effektiv


Igår var jag riktigt effektiv och skrev 3 A4 på datorn på uppgift ett, ca 4 sidor ska det vara och då har jag inte fått in litteratur eller mitt lärande i detta. Ska finslipa en massa idag och skriva klart är det tänkt, så vi får se hur det blir. Hoppas jag blir någolunda klar så jag ha en sak ur världen. Nästa vecka är det bara pang på nästa uppgift som ska in samma dag som den andra, bara att den uppgiften är jobbigare. Lika bra att köra på så jag kan börja läsa litteratur till andra kursen. Ska sitta i skolan några timmar idag, sen ska jag hem och tvätta en tvätt samt röja lite här hemma och diska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0