src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Brist på annat

STEG 1
Namn: Sofia
Bor: Skövde
Ögonfärg: Grön
Hårfärg: Mörkblond
Civilstatus: Singel
Höger eller vänsterhänt: Höger (dock vänsterfotad och gögerfotad i fotbollen)

STEG 2
Skor som du bar idag: Svarta stövlar
Dina svagheter: Mina knän
Rädsla: Orm, spindel och höjdfobi

STEG 3
Första tanke när du vaknar: Vill sova mer!!
När somnar du: Oftast mellan 22-23:00 men nu för tiden stirrar jag i taket till 01.00 ungefär

STEG 4
Pepsi eller Coca Cola: Coca Cola
McDonalds eller Burger King: McDonalds
Adidas eller Nike: Adidas
Lipton Ice Tea eller Nestea: Nestea
Choklad eller vanilj: Choklad!

STEG 5
Svär du?: Ja, när jag är riktigt förbannad
Sjunger du?: Ja, jag älskar att sjunga
Duschar du varje dag? Nej men var annan 
Röker du?: Nej
Gillar du skolan?: Det beror på vad de har hittat på för kul
Tror du på dig själv?: ibland så
Kommer du överens med dina föräldrar?: beror på vad det gäller

STEG 6
Har du under den senaste månaden:
Druckit alkohol ? Ja
Rökt? Nej
Shoppat? Ja, mat i alla fall
Ätit en hel ask müsli? Nej
Ätit sushi? Nej
Stått på scen? Nej
Skejtat? Nej
Bakat? Ja
Stulit något? Nej
Ljugit? Vet inte riktigt
Kysst någon? Nopp
Kramat någon? Ja

STEG 7
Har du någonsin:
Blivit kallad hora?: Ja
Blivit nerslagen?: Nej
Busringt någon?: Ja
Gjort något som du ångrade?: Ja, många gånger
Fått IG i nått ämne eller på något prov?: Ja, engelskaprov på gymnasiet men aldrig i en kurs
Kastat en sten på nån ruta?: Nej

STEG 8
I framtiden..
Namn på barn? Alice och William
Hur vill du dö? Nej
Vad vill du bli när du blir gammal? Önskar att jag kan vara lycklig och leva i många år

STEG 9
Antal människor du skulle ge ditt liv för?: Vet ej?
Antal CD-skivor du äger? Inte många, kör på mp3
Antal piercings?: Hål i öronen
Antal tatueringar?: Nej
Hur många gånger har du varit med i tidningen?: Ja du, några gånger

STEG 10
Vad ska du göra i sommar? Jobba 100% på äldreboende
Vad ska du göra i vinter? Åka pulka och bygga snögubbe:)
När tar du studenten? Tog studenten 2007
Vad gör du efter gymnasiet? Ja efter gymnasiet satte jag igång och börja plugga till lärare
Ska du bo i Sverige när du börjar jobba? Som det ser ut, ja
Vad händer till helgen? Träningsläger med fotbollen
Vad vill du helst göra just nu? Sova, men jag måste förbereda mig inför torsdagens seminarium

STEG 11
Vill du ha pojk/flickvän? Gärna en pojkvän
Vad tittar du först på hos killar/tjejer? Hur de är som personer
Vilka av dina kompisar tror du kommer hitta en pojk/flickvän först?: Hmmm de har redan, jag är ganska ensam om att vara singel
Vem är den perversaste person du känner? Therese M 
Hur många gånger har du varit utomlands? två, Lanzarote och Thailand
Vilket land är bäst? Thailand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0